Home Жаңалықтар ТҮРКІСТАНДА ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА КӘСІПКЕРЛІКТЕГІ БРЕНДТІ БАСҚАРУ МӘСЕЛЕРЕІ ТАЛҚЫЛАНДЫ

ТҮРКІСТАНДА ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА КӘСІПКЕРЛІКТЕГІ БРЕНДТІ БАСҚАРУ МӘСЕЛЕРЕІ ТАЛҚЫЛАНДЫ

Daismedia.kz

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінде маңызды ғылыми-тәжірибелік семинар өтті. «Бренд ұғымы және Түркістан облысындағы шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінде брендті басқару» тақырыбында ұйымдастырылған бұл іс-шара өңірдегі кәсіпкерлікті жаңа деңгейге көтеруге бағытталды.

Семинарды университеттің Экономика, қаржы және есеп кафедрасы мен Түркістан облысы кәсіпкерлер палатасы бірлесе өткізді. Жиын ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым комитеті қаржыландырып отырған ғылыми жоба аясында жүзеге асырылды (грант № AP19680610).

Мақсат – брендті басқарудың тиімді жолдарын іздеу

Іс-шараның басты мақсаты – өңірдегі шағын және орта кәсіпкерлер арасында брендті қалыптастырудың экономикалық және басқарушылық тетіктерін талқылап, тәжірибе алмасу болды.

Семинарды экономика ғылымдарының докторы, профессор Гүлмира Әзретбергенова ашып, брендтің кәсіпкерлік қызметтегі рөліне тоқталды. Ол бренд – тек тауар белгісі ғана емес, сонымен бірге кәсіпорынның нарықтағы орнын айқындайтын маңызды құрал екенін атап өтті.

Ғылыми көзқарас пен тәжірибелік мысалдар

PhD, қауымдастырылған профессор Азиза Сыздыкова семинардың негізгі баяндамасын жасап, аймақтық брендтің ғылыми-теориялық негіздерін түсіндірді. Оның айтуынша, бүгінгі таңда бренд ұғымын дұрыс түсініп, оны стратегиялық тұрғыдан басқару – бизнес табысының басты кілті.

Ал PhD, қауымдастырылған профессор Жантөре Жетибаев Түркияның шағын және орта кәсіпорындарындағы бренд қалыптастыру тәжірибесімен бөлісті. Бұл шетелдік үлгілер отандық кәсіпкерлерге өз ісін дамытудың тың жолдарын ұсынды.

Университеттің 4-курс студенті Бақытжан Азатбергенов өз баяндамасында өңір кәсіпорындарының күнделікті қызметінде кездесетін нақты мәселелерді атап өтіп, оларды шешудің жолдарын ұсынды.

Мемлекеттік қолдау мен өңірлік бастамалар

Түркістан облысы кәсіпкерлер палатасының сарапшысы Адель Русланқызы кәсіпкерлерге арналған мемлекеттік қолдау түрлеріне тоқталды. Оның айтуынша, бүгінде кәсіпкерлер үш негізгі бағытта гранттық көмек ала алады:

400 АЕК көлеміндегі грант – жаңа кәсіп бастағысы келетін жұмыссыз азаматтарға, көпбалалы және аз қамтылған отбасыларға, мүмкіндігі шектеулі жандар мен «Бастау Бизнес» жобасын аяқтағандарға арналған.

5 миллион теңгеге дейінгі гранттар – тек әлеуметтік кәсіпкерлер мен «Бір ауыл — бір өнім» жобасының финалистеріне беріледі.

«Бір ауыл — бір өнім» жобасы – әр ауылдың ерекше өнімін аймақтық және ұлттық брендке айналдыруға бағытталған.

Мысалы, Түркістан облысында бал, қымыз, талқан, саз бұйымдары мен тоқыма өнімдері ұлттық брендке айналу мүмкіндігіне ие. Бұл жоба кәсіпкерлікпен қатар, өңірдің мәдени және экономикалық имиджін қалыптастыруға да жол ашады.

Семинар қорытындысы

Семинар соңында қатысушылар Түркістан облысында шағын және орта кәсіпкерлікті дамыту үшін бренд қалыптастырудың аса маңызды екенін атап өтті. Мемлекеттік қолдаудың нақты тетіктері мен ғылыми тұрғыдан негізделген тәсілдерді біріктіре отырып, әр ауыл өзіндік өнімін сапалы брендке айналдыра алады.

Түркістан облысы кәсіпкерлер палатасы директорының орынбасары Зухра Амирова бұл семинарды ғалымдар мен кәсіпкерлер арасындағы ынтымақтастықтың нақты үлгісі деп бағалады. Оның айтуынша, мұндай кездесулер бизнесті жаңа деңгейге көтеруге және өңір экономикасын дамытуға үлкен үлес қосады.

Ғылыми және практикалық мазмұнға бай бұл семинар Түркістан облысындағы кәсіпкерлік саласында бренд мәдениетін дамытуға тың серпін берді. Кәсіпкерлер мен ғалымдардың өзара іс-қимылы алдағы уақытта өңірдің ұлттық брендтер орталығына айналуына негіз бола алады.

You may also like

Leave a Comment